Výroba audiovizuální reklamy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Výroba audiovizuální reklamy |
Author: |
Šmuková, Zuzana
|
Advisor: |
Janíková, Jana
|
Abstract:
|
Autorka ve své práci popisuje výrobu audiovizuální reklamy. V teoretické části provádí rešerše vybraných publikací vztahujících se k výrobě reklamy jako součástí marketingové komunikace. Na základě rešerší vyslovuje předpoklad, že výroba dobré a účinné reklamy by měla být realizována dle určitých teoretických principů a měla by dodržovat v teorii popsané postupy a kroky. V praktické části své práce autorka na analýze konkrétní audiovizuální reklamy ověřuje pravdivost svého předpokladu. K analýze si zvolila již realizovanou audiovizuální reklamu s názvem Národní divadlo na pivo značky Pilsner Urqell. Na postupech tvůrčích marketingových, reklamních a produkčních týmů dokládá důvody úspěšného působení zkoumané audiovizuální reklamy. Závěrem se autorka zabývá vyhodnocením pracovních hypotéz a celkovým shrnutím výsledků své práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35404
|
Date:
|
2004-12-01 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
501
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account