Vstup nové komunikační agentury na trh marketingových komunikací

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vstup nové komunikační agentury na trh marketingových komunikací

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vstup nové komunikační agentury na trh marketingových komunikací
Autor: Arnoštová, Michaela
Vedoucí: Létalová, Petra
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá vstupem nové komunikační agentury na trh marketingových komunikací. Díky analýze komunikačních agentur a zhodnocení vývoje trendů v marketingových komunikacích bude možno vyvodit konkrétní kroky, které je nutné udělat, aby mohla agentura vstoupit na trh .
URI: http://hdl.handle.net/10563/35410
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 507


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet