Vstup nové komunikační agentury na trh marketingových komunikací
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vstup nové komunikační agentury na trh marketingových komunikací |
Autor: |
Arnoštová, Michaela
|
Vedoucí: |
Létalová, Petra
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá vstupem nové komunikační agentury na trh marketingových komunikací. Díky analýze komunikačních agentur a zhodnocení vývoje trendů v marketingových komunikacích bude možno vyvodit konkrétní kroky, které je nutné udělat, aby mohla agentura vstoupit na trh . |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35410
|
Datum:
|
2005-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
507
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet