Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století

DSpace Repository

Language: English čeština 

Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století

Show full item record

No preview available
Title: Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století
Author: Divínová, Marcela
Advisor: Zelinský, Miroslav
Abstract: Erotická reklama je tématem práce a jejím hlavním cílem je pokus o vymezení hranice mezi „lechtivým'' a „obscénním'' v reklamě. Vedle definice pojmu erotická reklama, uvádí její možné vlivy a působení na recipienta. Důkladně se věnuje zobrazování lidského těla a jeho využití jako reklamního apelu. Zabývá se současným ideálem krásy a jeho přílišnou medializací. Uvádí některé výzkumy postojů k erotické reklamě a prostřednictvím etických kodexů způsob regulace reklamy v jednotlivých evropských zemích. Pomocí analýz čtyř tištěných reklam vymezuje kontinuum lechtivé – obscénní a snaží se o postižení jednotlivých prvků a výklad symbolů, které jsou při vytyčování této hranice důležité.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35421
Date: 2005-02-10
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 519


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account