Internetová reklama – Strategie pro malou a střední firmu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Internetová reklama – Strategie pro malou a střední firmu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Internetová reklama – Strategie pro malou a střední firmu
Autor: Krutiš, Michal
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá formami internetové reklamy na českém internetu a ukazuje jejich využití v propagaci malých a středních firem. Dále popisuje nové trendy v on-line reklamě, jako je například využití vyhledávačů v PPC kampaních. Cílem práce je poukázat na efektivnost internetové reklamy a na její snadné využití u menších firem. V analytické části rozebírá reklamu prodejce notebooků a v návrhové nabízí další možnosti jak e-shop propagovat a přivádět na něj nové zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35436
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2010
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 535


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet