Analýza propagacnej kampane "Spocítajte si svoje kone" (Wustenrot poistovna)

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza propagacnej kampane "Spocítajte si svoje kone" (Wustenrot poistovna)

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza propagacnej kampane "Spocítajte si svoje kone" (Wustenrot poistovna)
Autor: Nerádová, Lucia
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Táto práca obsahuje analýzu propagačnej kampane poisťovne Wüstenrot na produkt Povinné zmluvné poistenie motorových vozidiel „Spočítajte si svoje kone''. Zameraná je najmä na budovanie positioningu značky na slovenskom trhu a vytvorenia povedomia o jej produktoch. Poskytne nielen predstavu o konkurenčnom prostredí na trhu povinných zmluvných poistení, ale aj o vybraných cieľových skupinách. V mojej práci som si stanovila hypotézu, ktorá má potvrdiť dôležitú úlohu integrovanej marketingovej komunikácie pri vytváraní nezabudnuteľnej predstavy o poisťovni a produktoch. Taktiež som na záver poskytla pár nápadov ako prípadne zlepšiť komunikáciu v budúcnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35443
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 543


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet