Analýza propagacnej kampane "Spocítajte si svoje kone" (Wustenrot poistovna)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza propagacnej kampane "Spocítajte si svoje kone" (Wustenrot poistovna) |
Autor: |
Nerádová, Lucia
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Táto práca obsahuje analýzu propagačnej kampane poisťovne Wüstenrot na produkt Povinné zmluvné poistenie motorových vozidiel „Spočítajte si svoje kone''. Zameraná je najmä na budovanie positioningu značky na slovenskom trhu a vytvorenia povedomia o jej produktoch. Poskytne nielen predstavu o konkurenčnom prostredí na trhu povinných zmluvných poistení, ale aj o vybraných cieľových skupinách. V mojej práci som si stanovila hypotézu, ktorá má potvrdiť dôležitú úlohu integrovanej marketingovej komunikácie pri vytváraní nezabudnuteľnej predstavy o poisťovni a produktoch. Taktiež som na záver poskytla pár nápadov ako prípadne zlepšiť komunikáciu v budúcnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35443
|
Datum:
|
2005-02-10 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
543
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet