Česká filmová a televizní reklama ve 21.století

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Česká filmová a televizní reklama ve 21.století

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Česká filmová a televizní reklama ve 21.století
Autor: Černý, Robert
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Bakalářská práce obsahuje analýzu nejsilnější a nejbohatší stránky reklamní komunikace, televizní a filmovou reklamu po roce 2000. Snaží se vysvětlit a zařadit do kontextu reklamního světa některé pověry a rčení, například „zlaté české ručičky'' nebo „typický český humor''. Také se pokusí odpovědět na některé otázky. Ta zásadní zní: Uplatňuje česká reklama své specifické kulturní stereotypy v současném reklamním globalizujícím se světě ?
URI: http://hdl.handle.net/10563/35453
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 556


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet