Využití tzv. microsites v marketingovém mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití tzv. microsites v marketingovém mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití tzv. microsites v marketingovém mixu
Autor: Hlivka, Michal
Vedoucí: Kořínek, David
Abstrakt: Práce se zaměřuje na využití mikrostránek (angl. microsite), které se stále častěji stávají součástí marketingového mixu. V teoretické části definuji pojem mikrostránka. Analyzuji rozdíly mezi klasickou prezentací a mikrostránkou i možnosti využití tohoto nástroje s ohledem na cílovou skupinu. V praktické části se zaměřuji na zásady tvorby mikrostránek a na praktické příklady jejich použití. Součástí této práce je také případová studie s podrobným popisem projektu a srovnání finanční náročnosti mikrostránky s jinými druhy komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35589
Datum: 2005-02-10
Dostupnost: Práce bude přístupná bez omezení od 06.05.2007
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 731


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet