Využití tzv. microsites v marketingovém mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití tzv. microsites v marketingovém mixu |
Autor: |
Hlivka, Michal
|
Vedoucí: |
Kořínek, David
|
Abstrakt:
|
Práce se zaměřuje na využití mikrostránek (angl. microsite), které se stále častěji stávají součástí marketingového mixu. V teoretické části definuji pojem mikrostránka. Analyzuji rozdíly mezi klasickou prezentací a mikrostránkou i možnosti využití tohoto nástroje s ohledem na cílovou skupinu. V praktické části se zaměřuji na zásady tvorby mikrostránek a na praktické příklady jejich použití. Součástí této práce je také případová studie s podrobným popisem projektu a srovnání finanční náročnosti mikrostránky s jinými druhy komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35589
|
Datum:
|
2005-02-10 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 06.05.2007
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
731
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet