Projekt marketingového plánu firmy Draps s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy Draps s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu firmy Draps s.r.o.
Autor: Jarošová, Gabriela
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingového plánu firmy Draps s. r. o. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické poznatky o marketingu, marketingovém plánování a především o marketingovém plánu. Druhá část je rozdělena na analýzu a projekt. Situační analýza je zaměřena na zjištění a zhodnocení všech oblastí a skutečností, které mohou ovlivnit sestavení a úspěšnou realizaci plánu. V projektové části jsou stanoveny marketingové cíle, marketingová strategie a akční programy. V závěrečné části projektu je formulován systém měření a kontroly marketingového plánu. Smyslem práce je sestavit projekt marketingového plánu, který by přispěl ke zlepšení úrovně prováděných marketingových činností firmy Draps s. r. o. v roce 2005.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35819
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2007
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 996


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet