Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever |
Autor: |
Král, Ondřej
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce popisuje současné trendy v zavádějí vlastních značek obchodních řetězců a jejich výrazný úspěch na trhu. Účelem práce je nalezení strategií pro udržení pozice na trhu prémiových značek nadnárodních výrobců. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/35828
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2010
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
1005
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet