Image klubu Fléda
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Image klubu Fléda |
Autor: |
Richter, David
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Image organizace je mnohými českými firmami stále odsouvána na "vedlejší kolej". Není považována za něco, co je možné cíleně vybudovat, ale spíše jako mínění, které vzniká v očích veřejnosti bez možnosti ho nějakým způsobem řídit. Přitom v rámci marketingových komunikací se o tomto pojmu hovoří stále častěji. Pozitivní image je jedna z nejcennějších výhod naší organizace. Čím se odlišujeme od spo-lečnosti z vedlejšího města? Čím od společnosti, která je vedle nás v telefonním seznamu? Není to technickými dovednostmi, schopností prodat nebo velikostí stánku na veletrhu. Je to jednodušší. Nelze ji koupit ani pronajmout, ale je to ta nejcennější výhoda, kterou může naše společnost kdy mít. Je to pozitivní image naší společnosti. Pro organizace poskytující služby má image ještě větší význam než pro organizace nabízející produkty. Spotřebitel či klient dané organizace nemusí být schopen posoudit kvalitu a hod-notu služby, která mu je nabízena a jeho očekávání jsou ovlivňována právě prostřednictvím image dané organizace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3591
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 20.04.2009
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4914
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet