Projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh
Autor: Vodičková, Jana
Vedoucí: Kressová, Petra
Abstrakt: Tématem diplomové práce je Projekt marketingových aktivit pro nově otevíranou čajovnu v Mikulově s cílem podpořit úspěšný vstup na trh. Celá diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky na téma marketingových aktivit při vstupu nové firmy na trh. Část praktická je dále rozdělena na část analytickou a projektovou. V analytické části je uvedena stručná charakteristika firmy, její postavení ke konkurenci, analýza silných a slabých stránek a analýza cen reklamy v médiích. V poslední, projektové části je zpracován projekt konkrétních marketingových aktivit a výběr varianty nejlepší.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36303
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1574


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet