Analýza podpory prodeje u SD Jednota Zábřeh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza podpory prodeje u SD Jednota Zábřeh |
Autor: |
Bezděková, Petra
|
Vedoucí: |
Medek, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem mojí bakalářské práce bylo analyzovat akce na podporu prodeje u SD Jednoty Zábřeh a návrh doporučení pro zefektivnění akcí na podporu prodeje. Nejprve jsem zpracovala teoretickou problematiku k tomuto tématu, začala jsem marketingovou komunikací, kterou jsem později rozebrala na jednotlivé její nástroje. Nejvíce jsem se věnovala podpoře prodeje. V další části jsem představila družstvo a seznámila jsem čtenáře se základními fakty. Potom jsem zmapovala roli akcí na podporu prodeje v tomto družstvu, jejich využívání, zda je dostatečné, správné, smysluplné a efektivní. Poté jsem provedla dotazníkové šetření. Ze zjištěných poznatků a informací jsem navrhla družstvu vhodná doporučení pro zlepšení akcí na podporu prodeje a celkové ekonomické efektivnosti družstva. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36317
|
Datum:
|
2005-03-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1592
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet