Analýza přidané hodnoty pro zákazníka v potravinářské společnosti Racio, s.r.o., Břeclav

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza přidané hodnoty pro zákazníka v potravinářské společnosti Racio, s.r.o., Břeclav

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza přidané hodnoty pro zákazníka v potravinářské společnosti Racio, s.r.o., Břeclav
Autor: Ciprysová, Gabriela
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem této práce je představit spotřebitelskou přidanou hodnotu, kterou zákazníci přiřazují výrobkům a službám a která ovlivňuje jejich nákupní chování. Poznání této hodnoty přináší firmám nové poznatky, které ovlivňují jejich konkurenceschopnost prostřednictvím vyššího uspokojení potřeb a požadavků zákazníků. Analýza přidané spotřebitelské hodnoty se stává moderním marketingovým nástrojem, odhalujícím prvky tvořící hodnotu v hodnotovém řetězci podniků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36390
Datum: 2005-03-14
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1676


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet