Analýza přidané hodnoty pro zákazníka v potravinářské společnosti Racio, s.r.o., Břeclav
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza přidané hodnoty pro zákazníka v potravinářské společnosti Racio, s.r.o., Břeclav |
Autor: |
Ciprysová, Gabriela
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je představit spotřebitelskou přidanou hodnotu, kterou zákazníci přiřazují výrobkům a službám a která ovlivňuje jejich nákupní chování. Poznání této hodnoty přináší firmám nové poznatky, které ovlivňují jejich konkurenceschopnost prostřednictvím vyššího uspokojení potřeb a požadavků zákazníků. Analýza přidané spotřebitelské hodnoty se stává moderním marketingovým nástrojem, odhalujícím prvky tvořící hodnotu v hodnotovém řetězci podniků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36390
|
Datum:
|
2005-03-14 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1676
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet