Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie |
Autor: |
Gladišová, Pavla
|
Vedoucí: |
Krchová, Hana
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce má název Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie. Teoretická část je zaměřena na rozbor literárních pramenů o inovacích výrobkové technologie. V analytické části je provedeno zhodnocení současného stavu firmy v odvětví na základě vypracování moderních analýz, jako je PEST, Portrova, SWOT analýza a KFÚ a následná analýza inovovaného výrobku firmy. Hlavním cílem této práce je zanalyzovat současný stav firmy ROLF - Rudolf Jurajda na trhu a zhodnotit úspěšnost inovovaného výrobku zaváděného na trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36435
|
Datum:
|
2005-03-14 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1736
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet