Analýza distribučních cest firmy Tescoma s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza distribučních cest firmy Tescoma s.r.o. |
Autor: |
Pavelka, Marcel
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
V mé bakalářské práci se věnuji distribučním cestám, jak z hlediska teoretických poznatků, tak i jejich praktickému pojetí v analýze společnosti Tescoma s.r.o. Prodejní kanály spadají do oboru marketingu, který začal nabírat na důrazu a v součastné době tvoří jednu z páteřních částí úspěchu prodeje firmy. Nestačí už jen vyrábět kvalitní produkty a prodávat je za nízké ceny. Marketing stále více promlouvá do úspěchů prodeje a tím pádem do budoucnosti firmy. Distribuční cesty jsou jeho nepostradatelnou součástí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36460
|
Datum:
|
2005-03-14 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1767
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet