Projekt strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G
Autor: Kadlčková, Blanka
Vedoucí: Hrazdilová Bočková, Kateřina
Abstrakt: Hlavním cílem této diplomové práce je zpracování projektu strategického rozvoje firmy Kordárna, a.s. Velká nad Veličkou prostřednictvím výrobkové inovace Armatex G. V teoretické části práce budou zhodnoceny literární prameny zaměřené na inovace, inovační organizaci, inovační proces, budou vysvětleny otázky řízení technických inovací a definován inovační projekt a jeho řízení. V analytické části bude zhodnocen současný stav společnosti a její připravenost na realizaci inovačního projektu, finanční analýza a dalším krokem bude rovněž analýza podnikatelského prostředí, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza klíčových faktorů úspěchu organizace a následná SWOT analýza. V projektové části se zaměřím na zpracování inovačního projektu výrobkové inovace Armatex G a na předložení dat potvrzujících předpoklady a dopady projektového řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36537
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2007
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 1851


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet