Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s, člena holdingu ČSOB

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s, člena holdingu ČSOB

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s, člena holdingu ČSOB
Autor: Poláchová, Martina
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Předmětem diplomové práce "Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s., člena holdingu ČSOB" je charakterizovat tvorbu marketingové strategie ve službách, jejíž specifikace vyplývá z nehmotné povahy každé poskytované služby. Pomocí nástrojů marketigového mixu provést analýzu stávající strategie ČSOB Pojišťovny a navrhnout vhodné změny či doporučení, keré by jí mohly pomoci při naplnění stanovené vize.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36572
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 1887


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet