Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s, člena holdingu ČSOB
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s, člena holdingu ČSOB |
Autor: |
Poláchová, Martina
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce "Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s., člena holdingu ČSOB" je charakterizovat tvorbu marketingové strategie ve službách, jejíž specifikace vyplývá z nehmotné povahy každé poskytované služby. Pomocí nástrojů marketigového mixu provést analýzu stávající strategie ČSOB Pojišťovny a navrhnout vhodné změny či doporučení, keré by jí mohly pomoci při naplnění stanovené vize. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36572
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
1887
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet