Analýza věrnostního programu - Baťa klub
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza věrnostního programu - Baťa klub |
Autor: |
Němec, David
|
Vedoucí: |
Skalníková, Barbora
|
Abstrakt:
|
Práce "Analýza věrnostního programu Baťa klub" zpracovává problematiku věrnostních programů, které jsou důležitým elementem komunikačního mixu. V teoretické části se au-tor snaží popsat věrnostní programy jako součást jedné složky komunikačního mixu - pod-pory prodeje. Dále jsou v této části vysvětleny základní pojmy této problematiky, poté jsou charakterizovány komunikační specifika věrnostních programů včetně jejich silných i slabých stránek. V praktické části je popsáno praktické využití věrnostního programu Baťa klub. Závěrem se autor snaží zamyslet nad dalším využití analyzovaných dat se zaměřením na databázový management věrnostních programů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3657
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4867
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet