Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, s.r.o.
Autor: Kropáčková, Miroslava
Vedoucí: Veselý, Aleš
Abstrakt: Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, spol. s r. o. popisuje nový pohled na rozdělení významných zákazníků. Zabývá se otázkou, jaký potenciál daný zákazník v sobě skrývá a co všechno může ještě zákazník společnosti do budoucna přinést. Diplomová práce obsahuje tři důležité části, které představují rešerši literárních pramenů, analýzu stávající segmentace významných zákazníků a segmentace zákazníků konkurenčních mobilních operátorů a samotný projekt zvýšení efektivnosti řízení vztahů s klíčovými zákazníky. Projekt je zaměřen na zjištění potenciálu zákazníků, jejich novou segmentaci, strategii péče o zákazníky, rozhodovací proces v dané společnosti a v neposlední řadě na měření spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36603
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 1921


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet