Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, s.r.o. |
Autor: |
Kropáčková, Miroslava
|
Vedoucí: |
Veselý, Aleš
|
Abstrakt:
|
Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, spol. s r. o. popisuje nový pohled na rozdělení významných zákazníků. Zabývá se otázkou, jaký potenciál daný zákazník v sobě skrývá a co všechno může ještě zákazník společnosti do budoucna přinést. Diplomová práce obsahuje tři důležité části, které představují rešerši literárních pramenů, analýzu stávající segmentace významných zákazníků a segmentace zákazníků konkurenčních mobilních operátorů a samotný projekt zvýšení efektivnosti řízení vztahů s klíčovými zákazníky. Projekt je zaměřen na zjištění potenciálu zákazníků, jejich novou segmentaci, strategii péče o zákazníky, rozhodovací proces v dané společnosti a v neposlední řadě na měření spokojenosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36603
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
1921
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet