Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenčního prostředí jako součást marketingového strategického plánování |
Autor: |
Albrechtová, Marcela
|
Vedoucí: |
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce analyzuje konkurenci obuvnického průmyslu v České republice. Nezaměřuje se pouze na identifikaci konkrétní konkurence, její cíle, strategie, odhad pravděpodobné reakce, ale také na to, jak tuto analýzu provádět tak, aby to podniku pomohlo v boji o výhodné postavení na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36660
|
Datum:
|
2005-02-08 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
2036
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet