Marketingová strategie firmy KOVONAX s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie firmy KOVONAX s.r.o. |
Autor: |
Šimčík, Zdeněk
|
Vedoucí: |
|
Abstrakt:
|
Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení současné situace na trhu nábytku se zaměřením na firmu Kovonax s. r. o. a vytvoření návrhu marketingové strategie a praktických doporučení pro posílení pozice firmy. První kapitola je věnována teoretickým východiskům marketingu a problematiky marketingové strategie, základním pojmům a použitým metodám. V dalších kapitolách je teoretický základ aplikován na analyzovanou firmu. Nejprve je představena firma Kovonex spol. s r. o., její vývoj od založení až po současnost. Dále nastiňuji vnitřní situaci firmy, její poslání a cíle. Po poznání a analýze jednotlivých aspektů mikroprostředí i makroprostředí, analýze odvětví i stávajícího marketingového mixu firmy ve třetí kapitole, jsem sestavil SWOT analýzu pro celkové hodnocení firmy. Na základě těchto poznatků jsem se pokusil o navržení marketingové strategie firmy. Poslední kapitola obsahuje závěry mé bakalářské práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36669
|
Datum:
|
2005-02-08 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
2045
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet