Analýza marketingových činností rodinné firmy Peršan
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingových činností rodinné firmy Peršan |
Autor: |
Papš, Martin
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Firma Peršan, kterou jsem si pro svou bakalářskou práci vybral, se zabývá prodejem koberců, podlahových krytin a doplňků ve městě Prostějov. V praktické části mé bakalářské práce jsem se soustředil na aplikaci marketingových nástrojů ( produkt, cena, místo a propagace ) na prodej zboží a poskytování služeb firmy Peršan a její marketingovou strategii. Rovněž jsem provedl analýzu SWOT (silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby ). Mé doporučení pro firmu Peršan je soustředit se na rozvoj těchto oblastí: zřízení webových stránek, emailových adres a rozvoj materiálně technické základny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36720
|
Datum:
|
2005-03-14 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2015
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
2116
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet