Výběrové statistické postupy v marketingovém výzkumu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Výběrové statistické postupy v marketingovém výzkumu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Výběrové statistické postupy v marketingovém výzkumu
Autor: Rytíř, Vladimír
URI: http://hdl.handle.net/10563/367
Datum: 2007-10-31
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Počet stran: application/pdf
Dostupnost: Bez omezení


Abstrakt:

Moje disertační práce se zabývá výběrovými statistickými postupy v marketingovém výzkumu. V běžném tržním prostředí je marketingový výzkum jedním z pilířů konkurenční výhody firmy. Marketingový výzkum nám pomáhá identifikovat procesy na trhu a míru uspokojení našich zákazníků. Metody matematické statistiky nám umožňují např. určit rozsah výběrového souboru, abychom mohli provádět přesné a spolehlivé šetření jako důležitou (ale často zanedbávanou) součást marketingového výzkumu. Metody matematické statistiky jsou též velice důležité při zpracování a vyhodnocování výsledků běžného výzkumu. Moje práce též vyjadřuje poznatek, že ne všichni studenti si plně uvědomují význam slova statistika. Převážná většina z nich se soustředí pouze na popisnou statistiku a o statistice matematické neví vůbec nic. Pokud jsem četl učební osnovy základních a středních škol, zjistil jsem, že o výběrovém šetření není nic řečeno. Přesto jsem přesvědčen, že výběrová šetření jsou podstatným tématem statistiky a měla by jim být věnována větší pozornost. Nedílnou součástí práce jsou též aplikace statistických metod v Baťově systému řízení a standardy NCTM pro výuku statistiky v USA pro všechny věkové kategorie.

Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rytíř_2006_dp.pdf 6.347Mb PDF Zobrazit/otevřít
rytíř_2006_vp.pdf 42.55Kb PDF Zobrazit/otevřít
rytíř_2006_op.pdf 41.44Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet