Pozitiva a limity vnější akcelerace ve vzdělávání nadaných studentů SŠ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Pozitiva a limity vnější akcelerace ve vzdělávání nadaných studentů SŠ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Pozitiva a limity vnější akcelerace ve vzdělávání nadaných studentů SŠ
Autor: Soldánová, Kateřina
Vedoucí: Machů, Eva
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou vnější akcelerace ve vzdělávání mimořádně na-daných studentů středních škol, jejími pozitivy, přínosy, a na druhé straně omezeními, limity a nevýhodami. Práce se dělí na dvě části - teoretickou, kde jsou vysvětleny základní pojmy, popsány možnosti pedagogické činnosti s nadanými žáky; a praktickou, kde je popsána legislativa týkající se vzdělávání nadaných žáků v České republice, metodologie výzkumu, a je zde před-ložena případová studie studenta, kterého se proces akcelerace v minulosti dotkl. Cílem práce je zjistit jaké výhody a nevýhody v praxi přineslo urychlení studia přeskočení ročníku na střední škole konkrétnímu studentovi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36895
Datum: 2015-12-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 41267


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
soldánová_2016_dp.pdf 1.795Mb PDF Zobrazit/otevřít None
soldánová_2016_op.docx 20.77Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
soldánová_2016_vp.docx 20.00Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet