Interpretace metaforického přirovnávání dětmi
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Interpretace metaforického přirovnávání dětmi |
Autor: |
Uhýrková, Jana
|
Vedoucí: |
Gavora, Peter
|
Abstrakt:
|
Hlavním záměrem bakalářské práce je zjistit úroveň pochopení metaforického při-rovnání dětmi předškolního věku. První kapitola se zabývá charakteristickými rysy před-školních dětí, jejich poznávání, myšlení, vývoje řeči a jazyka dětí předškolního věku, které jsou důležitými základními aspekty v oblasti kognitivní lingvistiky. Druhá kapitola vysvětluje specifika vývoje dětí předškolního věku jako takového, a to v přímé souvislosti s probíhajícím chápáním metaforických přirovnání. Obsahem třetí kapitoly je vysvětlení a popis úrovně chápání a interpretace metafor dětmi předškolního věku na základě historických i soudobých poznatků renomovaných odborníků, jež se tímto tématem zabývají. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36949
|
Datum:
|
2016-01-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
41338
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet