1. Teoretická část: Příběh televizní reklamy ve třiceti vteřinách 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

1. Teoretická část: Příběh televizní reklamy ve třiceti vteřinách 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: 1. Teoretická část: Příběh televizní reklamy ve třiceti vteřinách 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
Autor: Jelínková, Anna
Vedoucí: Babinec, Petr
Abstrakt: Práce se zabývá výrobou audiovizuálního díla - televizní reklamy, spotu, filmu. Přibližuje nejzásadnější rozdíly v porovnání filmové a reklamní výroby. Prochází výrobou od počátečních příprav až k předání výsledku klientovi. Přináší informace o rozdělení reklamy se zaměřením na televizní reklamu. Má sloužit jako informační vodítko do terminologie filmové výroby.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37086
Datum: 2015-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Audiovize
Studijní obor: Produkce
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 41525


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jelínková_2016_dp.pdf 4.039Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jelínková_2016_op.doc 147Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jelínková_2016_vp.doc 804.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet