1. Teoretická část: Specifika reklamní režie 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
1. Teoretická část: Specifika reklamní režie 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie |
Autor: |
Hověžáková, Ilona
|
Vedoucí: |
Babinec, Petr
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je specifikace reklamní režie a vývoje reklamy z pohledu reži-séra. V jejím obsahu nalezneme teoretické základy pro tvorbu reklamního sdělení, které prodává ale také nezbytné znalosti a kvality reklamního režiséra. To vše je doplněno o teorii psychologie reklamy, která je nezbytností pro pozitivní ovlivnění diváka a tím i jeho kupního chování ve spojitosti s propagovaným produktem. Úvod práce seznamuje s reklamou z marketingového hlediska. Práce se dále rozvijí a popisuje celkový proces přípravy reklamy a práci reklamního režiséra. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37088
|
Datum:
|
2015-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
41527
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet