A Discourse Analysis: The Identity of a Woman in Ads
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
A Discourse Analysis: The Identity of a Woman in Ads |
Autor: |
Pivoňková, Lenka
|
Vedoucí: |
Nemčoková, Katarína
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu identity ženy pomocí reklamního diskursu. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První, teoretická část, pojednává o reklamě, generové identitě, diskursu a v neposlední řadě o verbálním a okrajově i vizuálním obsahu reklamy. V praktické části se práce věnuje analýze reklamního korpusu. Pro účely této práce byl náhodně vybrán korpus čtyřiceti pěti celostránkových reklam, kde vystupuje žena v hlavní roli. Tyto reklamy tvoří základ pro analýzu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37232
|
Datum:
|
2015-11-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
41765
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet