The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process |
Autor: |
Šenková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamních sdělení na děti předškolního věku a rolí těchto dětí v nákupním rozhodovacím procesu rodiny. Hlavním cílem je získat informace o tom, do jaké míry jsou předškolní děti ovlivněny reklamou, které role týkající se rodinného nákupního rozhodovacího procesu děti ztvárňují a jak velké je jejich slovo při nákupním rozhodování. Práce je rozdělena dvou částí. Teoretická část poskytuje informace o reklamě, její historii a typech médií. Popisuje fáze nákupního rozhodovacího procesu a jednotlivé role, ve kterých se účastníci tohoto procesu objevují. Dále je zde znázorněn rozhodovací proces z pohledu dítěte. V závěru teoretické části je nastíněna problematika moci dítěte v rámci rodiny. Praktická část se skládá ze dvou jednotlivých výzkumů. První z nich je zaměřen na Vánoční přání a dárky dětí a jejich spojitost s reklamou. Druhý výzkum podává odpovědi na otázku, ve kterých rolích nákupního rozhodovacího procesu se předškolní děti objevují a informace týkající se jejich moci v rámci rodiny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37237
|
Datum:
|
2015-11-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
41770
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet