Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České Spořitelně, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České Spořitelně, a.s. |
Autor: |
Skopalová, Jitka
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Práce byla napsána na téma analýza marketingové komunikace programu pro studenty v České spořitelně. Nejprve byla zkompletována literární rešerše z oblasti marketingu se zaměřením na marketingové komunikace. Následně byla provedena analýza marketingo-vých komunikací Programu Student + v České spořitelně. Na závěr bylo provedeno dotaz-níkové šetření, na základě něhož byla sepsána závěrečná doporučení na zlepšení využití marketingových komunikací pro studentský program banky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3723
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
6398
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet