Vizuální styl a propagace značky Merkur v on-line prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vizuální styl a propagace značky Merkur v on-line prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vizuální styl a propagace značky Merkur v on-line prostředí
Autor: Břeský, Jan
Vedoucí: Skácel, Václav
Abstrakt: Stěžejním tématem této bakalářské práce je hledání řešení vizuálního stylu společnosti Merkur. Teoretická část se zabývá definicí pojmu vizuální identita a jejích funkčních složek. Dále se ohlížím za tím co stálo za úspěchem této slavné stavebnice a jaký přínos má pro dnešní generaci dětí. Analytická část se zabývá průzkumem současné propagace společnosti Merkur a porovnává ji s konkurenční značkou Meccano. Praktická část je zaměřena na samotný re-branding. Popisuje řešení loga, obalu stavebnice, plakátu k výstavám a na konec ukazuje koncept webové prezentace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37342
Datum: 2015-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Digitální design
Studijní obor: Multimédia a design - Digitální design
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 41856


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
břeský_2016_dp.pdf 30.78Mb PDF Zobrazit/otevřít None
břeský_2016_op.doc 89.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
břeský_2016_vp.doc 84.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet