Teorie mysli a rozpoznávání emocí u dětí předškolního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Teorie mysli a rozpoznávání emocí u dětí předškolního věku |
Autor: |
Jastrzembská, Zuzana
|
Vedoucí: |
Suchánková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá schopností dětí předškolního věku odvozovat u druhých lidí mentální sta-vy a rozpoznávat emoce. Teoretická část shrnuje období předškolního věku z hlediska vý-vojové psychologie, představuje koncept teorie mysli a vývojové předpoklady k jejímu osvojení. Dále jsou analyzovány faktory ovlivňující úroveň teorie mysli a její význam pro prosociální chování. Ve stejném rámci je také pojednáno o emocích a o jejich rozpoznávání. V praktické části jsou pak shrnuty postup a výsledky kvalitativního výzkumu, který se po-kouší odpovědět na otázku, jak děti předškolního věku vnímají a rozpoznávají emoce, a jak projevují své mentální stavy v sociální interakci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37567
|
Datum:
|
2016-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
42174
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet