Tvorba textur pro 3D počítačovou grafiku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba textur pro 3D počítačovou grafiku |
Autor: |
Blahová, Michaela
|
Vedoucí: |
Pokorný, Pavel
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je charakteristika v současné době nejpoužívanějšího open-source programu pro 2D rastrovou počítačovou grafiku - Gimp. Bakalářská práce se skládá z několika částí. Teoretická část obsahuje podrobnou charakteristiku programu, shrnutí jeho možností a nástrojů pro práci s rastrovou grafikou. Praktická část obsahuje souhrn návodů pro program Gimp, které se používají při tvorbách textur. Závěr práce tvoří praktická ukázka 3D scény, ve které jsou použity textury, které byly v programu Gimp vytvořeny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3760
|
Datum:
|
2007-05-25 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav aplikované informatiky |
Studijní obor:
|
Informační technologie |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6183
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet