Vliv prostředí na žáka s narušenou komunikační schopností
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv prostředí na žáka s narušenou komunikační schopností |
Autor: |
Silná, Zuzana
|
Vedoucí: |
Andrysová, Pavla
|
Abstrakt:
|
V bakalářské práci jsme se zaměřili na problematiku žáků s narušenou komunikační schopností v běžné základní škole. Sledovali jsme vliv prostředí na tyto žáky. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části se zaměřujeme hlavně na charakteristiku žáka, komunikaci, řeč, narušenou komunikační schopnost, společnost a prostředí jak školní tak rodinné. Praktická část je zpracována na základě výsledků dotazníků ze tří základních škol v Otrokovicích, které jsou určeny pro pedagogické pracovníky těchto škol a rodiče žáků. Zde jsme se zaměřili hlavně na to z jakých sociální a rodinných poměrů žák s narušenou komunikační schopností pochází, jaký má na něj vliv rodinné prostředí, školní prostředí a společnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37621
|
Datum:
|
2016-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
42252
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet