[NEOBHÁJENO] Projekt penetrace vybrané spolecnosti na senegalský trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Projekt penetrace vybrané spolecnosti na senegalský trhu |
Autor: |
Balde, Ibrahima Sara
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je navrhnout nový projekt penetrace strategie vybraného podniku do senegalské trhu. Zvolená Společnost je světovým lídrem v oblasti outsourcingu podnikových procesů. Také vyhodnocování tržního prostředí v Senegalu, pozorujeme, že senegalský trh představuje velké příležitosti pro proniknutí na vybrané firmě. Interakce mezi vnitřními a vnějšími faktory dávají agresivní způsob zadávání příznivě působí na vybraném podniku v Senegalu. Optimální a vhodná strategie je realizovat kancelář v Senegalu a zahrnuje kolem inovace, pokud jde o budování partnerství s veřejným a soukromým sektorem, transferu technologií a sociální odpovědnosti podniků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37771
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management and Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
F
42513
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet