Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company
Autor: Nguyen, Luong Hoang Lien
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Turistický průmysl výrazně přispívá k růstu Vietnamské ekonomiky. Přímá podpora státu a rostoucí počet turistů dělá toto odvětví atraktivní jak pro investory, tak pro podnikatele. Konkurence na trhu ve Vietnamu roste silně z důvodu zapojování nadnárodních firem a globalizace. Z těchto důvodů by měly mít firmy plány pro udržení zákazníků a pro posílení svých konkurenčních výhod, za účelem předstihnutí svých konkurentů a zvýšení zisku, v tomto rozvíjejícím se průmyslu. Cílem předkládané diplomové práce je návrh systému měření spokojenosti zákazníka pro vybraný hotel, který je pobočkou společnosti ABC. Současně s vyhodnocením současné situace je provedena analýza PESTLE a SWOT, a to za účelem identifikace silných a slabých stránek, zdrojů příležitostí a ohrožení. Výsledkem práce je návrh jak měřit spoko-jenost hostů, vymezení klíčových atributů, které ovlivňují zákaznickou spokojenost a jejich vyžití za účelem zlepšení konkurenceschopnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37780
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management and Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 42526


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nguyen_2016_dp.pdf 2.496Mb PDF Zobrazit/otevřít None
nguyen_2016_op.docx 25.67Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
nguyen_2016_vp.docx 24.39Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet