Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia
Autor: Seng, Sienghour
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Kambodža je jedním z potenciálních trhů zemí ASEAN, který přitahuje jak lokální, tak zahraniční přímé investice. Tato přitažlivost je výsledkem hojnosti přírodních zdrojů, nízkých nákladů na pracovní sílu a politické stability. To přispívá k ekonomickému rozvoji, zlepšování životní úrovně a modernizaci městských a venkovských oblastí. Posílení hospodářského rozvoje obecně vyžaduje velmi silný finanční systém zahrnující silné finanční instituce. Co se týče poskytování finančních služeb, v Kambodži hraje velmi důležitou roli ACLEDA Bank Plc., která dominuje kambodžskému finančnímu trhu již přes 10 let. Cílem této diplomové práce je vytvořit nový projekt digitálně marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o jejích produktech a službách a vztahů se zákazníky. Tato diplomová práce zahrne současnou marketingovou situaci ACLEDA Bank Plc. a navrhne projekt, který významně pomůže ACLEDA Bank Plc. udržet si současné zákazníky a oslovit i své potenciální zákazníky prostřednictvím digitálních kanálů, zejména sociálních sítí jako jsou Facebook a YouTube.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37782
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management and Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 42528


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
seng_2016_dp.pdf 3.908Mb PDF Zobrazit/otevřít None
seng_2016_op.docx 24.23Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
seng_2016_vp.docx 24.88Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet