Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM |
Autor: |
Flašíková, Soňa
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je návrh projektu pro zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím CRM prvků. Diplomová práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na základní poznatky o CRM, zákazníky na trhu B2B, segmentaci zákazníků a situační analýzy. Zároveň je podkladem pro vytvoření praktické části. Praktická část diplomové práce je rozdělená na analytickou a projektovou část. Analytická část je věnovaná základním informacím o společnosti a analýze současné spo-kojenosti zákazníků. Na základě analytické části diplomové práce je zpracovaný projekt, jehož cílem je zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37814
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
42572
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet