Projekt inovace strategie marketingové komunikace firmy Lion car, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt inovace strategie marketingové komunikace firmy Lion car, s.r.o. |
Autor: |
Hlaváč, Jakub
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Táto diplomová práca sa zaoberá tvorbou projektu inovácie stratégie marketingovej komu-nikácie firmy Lion car, s.r.o. Spoločnosť je autorizovaný dealer automobilov značiek Peu-geot, Nissan, Citroen a BMW v Banskej Bystrici. Formálne je práca rozdelená do troch častí. Teoretická časť obsahuje spracovanie odbornej literatúry zaoberajúcej sa problemati-kou marketingovej komunikácie, komunikačného mixu a komunikačnej stratégie. Analytic-ká časť bližšie predstavuje firmu Lion car, analyzuje súčasnú úroveň marketingovej komu-nikácie firmy a taktiež vonkajšie prostredie. V projektovej časti je vytvorený projekt inová-cie marketingovej komunikačnej stratégie. Tento projekt je následne podrobený nákladovej, časovej a rizikovej analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37818
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
42576
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet