Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic
Autor: Holková, Lenka
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této práce je navrhnout integrovaný prodejní kanál se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb ve společnosti T-Mobile Czech Republic. Teoretická část se zabývá online marketingem a e-commerce a následně rozebírá problematiku e-mail marketingu a tvorby e-mailů. Nakonec je představen omnichannel a možnost jeho využití. Aktivita Čechů na Internetu, představení společnosti T-Mobile Czech Republic a analýza online prodejního procesu jsou náplní praktické části. Poslední, projektová část naváže na zjištění z praktické části a povede k navýšení prodejnosti služeb, usnadnění pro-deje online méně gramotným zákazníkům a zužitkování potenciálu omnichannelu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37825
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 42586


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
holková_2016_dp.pdf 2.640Mb PDF Zobrazit/otevřít None
holková_2016_op.docx 24.32Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
holková_2016_vp.docx 25.54Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet