Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov
Autor: Vystrčilová, Vladislava
Vedoucí: Durďáková, Jana
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu guerilla marketingu pro hrad Lukov. V rámci analytické části je využito několika analýz. Nejprve PESTLE analýza makrookolí hradu, dále Porterova analýza konkurenčního prostředí. Následně je analyzován marketingový mix v rámci 8 P. Na základě souhrnu poznatků je vypracována SWOT analýza a analýza komunikačního mixu. V projektové části pak práce navrhuje řešení, jež umožňují provést guerillový marketing hradu. Na základě vytvořených návrhů je možné realizovat guerillovou kampaň a získat tak pro hrad nové návštěvníky. Tyto návrhy jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37829
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 42594


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vystrčilová_2016_dp.pdf 3.220Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vystrčilová_2016_op.pdf 3.695Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vystrčilová_2016_vp.docx 30.06Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet