Projekt komunikačních aktivit vedoucích ke zlepšení mediálního obrazu Krajské hospodářské komory Zlínského kraje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt komunikačních aktivit vedoucích ke zlepšení mediálního obrazu Krajské hospodářské komory Zlínského kraje |
Autor: |
Šabacká, Bronislava
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na vylepšení mediálního obrazu Krajské hospodářské komory Zlínského kraje a to pomocí vytvoření projektu marketingových komunikačních aktivit. Primárním cílem tohoto projektu bylo tedy zlepšení mediálního obrazu KHK ZK. Dílčími cíli se staly snahy o zvýšení povědomí organizace ve Zlínském kraji a také získání o 10% více členů, nežli bylo na začátku projektu a to vše do konce roku 2016. Zvolený problém byl řešen s ohledem na odbornou literaturu, která byla řádně prostudována a s pomocí výstupů z analýz, které byly provedeny v rámci praktické části práce. Pro zjištění potřebných dat byly použity situační analýza, Porterova analýza, PESTE analýza, SWOT analýza, analýza cílových skupin, analýza webových stránek a současných komunikačních aktivit a také analýza mediálního obrazu. Díky zjištěným informacím byla navržena komunikační strategie, která obsahuje několik komunikačních aktivit a nástrojů potřebných pro zajištění cílů projektu. Hlavním výsledkem práce je tedy projekt, který umožní KHK ZK dosáhnout stanovených cílů a stát se tak organizací s lepším mediálním obrazem, dostat se do povědomí většího množství lidí a rozšířit členskou základnu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37842
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
42610
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet