Projekt marketingové komunikace ve vybraném podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace ve vybraném podniku |
Autor: |
Joch, Jan
|
Vedoucí: |
Barešová, Petra
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace společnosti ABC a je tvořena teoretickou a praktickou částí. V teoretické části byl prezentován výsledek literární rešerše k zvolené tématice. Praktická část byla rozdělena na analytickou a projektovou část. Jako součást analytické části byla představena zkoumaná společnost a proběhla její situační analýza, která řešila vnější i vnitřní prostředí podniku. Poznatky získané v analytické části byly následně zužitkovány při tvorbě projektu nové marketingové komunikace, který byl cílem této práce. Projekt byl v závěru práce podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37878
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
42656
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet