Analýza marketingového prostředí společnosti CykloMira
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového prostředí společnosti CykloMira |
Autor: |
Merta, Karel
|
Vedoucí: |
Dolejšová, Miroslava
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je analyzovat marketingové prostředí společnosti CykloMira. S využitím knižních zdrojů byla zpracována teoretická část, která podává komplexní informace o marketingu, marketingovém prostředí, marketingovém výzkumu a situační analýze. Zvolený problém byl řešen pomocí SWOT analýzy, analýzy konkurence a dotazníkového šetření. V rámci analýzy konkurence byla využita metoda bodového ohodnocení. Data o zákaznících byla zpracována pomocí nástrojů dotazníkového šetření, vyhodnocení bylo provedeno prostřednictvím tabulek a grafů. V práci bylo navrženo řešení, které umožňuje rozšíření reklamy a celkového povědomí o firmě mezi širokou veřejnost. Navržené řešení obsahuje vytvoření týmového stanu a reklamy a prezentace na vybraných cyklistických závodech, vytvoření reklamních bannerů na odpočinkových a strategických místech v okolí Lukova a vytvoření propagačních letáků prodejny. Přínosem této práce je taktéž vyhodnocení dotazníkového šetření, jenž podává komplexní informace o zákaznících prodejny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38237
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav statistiky a kvantitativních metod |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
43303
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet