Analýza marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků
Autor: Jirků, Žaneta
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků. Cílem práce je vyhodnotit současnou situaci a na základě toho doporučit či navrhnout potřebná opatření. Práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. Teoretická část je zpracována podle odborné literatury, která obsahuje teoretické informace a poznatky týkající se marketingového mixu a jeho prvků. V praktické části je nejprve představena společnost A. W. spol. s r. o., na kterou jsou aplikovány teoretické poznatky marketingového mixu, které jsou uvedeny v části teoretické. Součástí práce jsou i analýzy, které byly provedeny - SWOT analýza, Porterova analýza konkurenčních sil, PEST analýza a také dotazníkové šetření. V závěru práce jsou prostřednictvím uvedených analýz navrhnuty jednotlivé návrhy a doporučení na zdokonalení marketingového mixu společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38239
Datum: 2016-02-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 43308


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jirků_2016_dp.pdf 2.672Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jirků_2016_op.pdf 285.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None
jirků_2016_vp.docx 22.03Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet