Analýza marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků |
Author: |
Jirků, Žaneta
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu výrobce Olomouckých tvarůžků. Cílem práce je vyhodnotit současnou situaci a na základě toho doporučit či navrhnout potřebná opatření. Práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. Teoretická část je zpracována podle odborné literatury, která obsahuje teoretické informace a poznatky týkající se marketingového mixu a jeho prvků. V praktické části je nejprve představena společnost A. W. spol. s r. o., na kterou jsou aplikovány teoretické poznatky marketingového mixu, které jsou uvedeny v části teoretické. Součástí práce jsou i analýzy, které byly provedeny - SWOT analýza, Porterova analýza konkurenčních sil, PEST analýza a také dotazníkové šetření. V závěru práce jsou prostřednictvím uvedených analýz navrhnuty jednotlivé návrhy a doporučení na zdokonalení marketingového mixu společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38239
|
Date:
|
2016-02-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
C
43308
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account