Analýza věrnostního programu v obchodní firmě Telefónica (O2 Benefit program)
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza věrnostního programu v obchodní firmě Telefónica (O2 Benefit program) |
Author: |
Hofman, Petra
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se věnuje analýze věrnostního programu Benefit, obchodní firmy Telefónica O2 Czech Republic a.s., respektivě jejího předchozího vlastníka - firmy Eurotel Praha spol. s r.o. Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, zda věrnostní program je takovým strategickým marketingovým nástrojem podpory prodeje, který dokáže nejen udržet stávajícího zákazníka, ale také ovlivnit jeho chování tak, aby ho vedl k opakovanému nákupu, směřujícímu ke zvýšení zisku. Analýzou různých kritérií věrnostního programu jsem se snažila zjistit efektivitu tohoto motivačního nástroje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3825
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2027
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4850
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account