Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin v obchodních řetězcích ve Zlínském kraji
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin v obchodních řetězcích ve Zlínském kraji |
Autor: |
Zdráhala, Martin
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá tématem postojů spotřebitelů ke značkovým potravinám. V teoretické části je zpracována problematika značek rodinné, individuální, značkové, privátní, generické a licencované a nákupní chování spotřebitele a faktory ovlivňující nákupní chování. Cílem praktické části je zpracování návrhu na doporučení maloobchodům při prezentaci značkových potravin. Zdrojem informací pro doporučení maloobchodům a hypotézy vytvořené pro analýzu je dotazníkové šetření, které zjišťuje chování spotřebitelů při nákupu značkových potravin a kritéria, které se na této problematice podílejí, a také všeobecné postoje při nakupování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38369
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
43488
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet