Analýza marketingové komunikace ve společnosti VETROPACK Nemšová s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace ve společnosti VETROPACK Nemšová s.r.o. |
Autor: |
Schvandtnerová, Monika
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Vetropack Nemšová s.r.o. Základním cílem práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní poznatky z marketingu, marketing B2B trhů a jednotlivé části marketingové komunikace. Praktická část je zaměřená na představení společnosti a zhodnocení její marketingové komunikace ve společnosti. V závěrečné části jsou jednotlivě popsané návrhy a doporučení pro společnost Vetropack Nemšová s.r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/38401
|
Datum:
|
2016-02-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
43540
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet