Řešené úlohy z oblasti aplikačního software pro práci s informacemi - textové editory

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Řešené úlohy z oblasti aplikačního software pro práci s informacemi - textové editory

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Řešené úlohy z oblasti aplikačního software pro práci s informacemi - textové editory
Autor: Habartová, Lucie
Vedoucí: Perůtka, Karel
Abstrakt: Cílem diplomové práce je příprava zadání a řešení úloh pro práci s textovým procesorem Word 2016 s ohledem na RVP pro gymnázia, patřící do okruhu Informatika a informační a komunikační technologie, oblast učiva aplikační software pro práci s informacemi. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje popisy rámcových vzdělávacích programů (od předškolního vzdělávání po vzdělávání na gymnázi-ích a středních odborných školách). Dále je součástí teoretické části historie a současnost textových editorů a procesorů, a popis balíku Office 2016. Praktická část je zaměřena na výuku v programu Word 2016. Součástí praktické části je také provedení průzkumu pomocí e-mailové zprávy, ve které bylo potřebné odpovědět na dvě otázky: Jaké textové editory (a jejich verze) na škole používáte? Jaký je obsah výuky v těchto programech? Poté byl vytvo-řen kurz, který je rozdělen do 19 hodin výuky. Předpokládaným výstupem je návrh a realizace na sebe navazujících řešení, která rozvíjejí postupnou formou technické schopnosti posluchačů a návrh pracovních listů. Součástí je také praktické ověření vytvořené sady úloh pomocí dotazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/38435
Datum: 2016-02-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Učitelství informatiky pro střední školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 43600


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
habartová_2016_dp.zip 14.57Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
habartová_2016_op.pdf 202.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
habartová_2016_vp.pdf 194.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet